Opinie

NAJNOWSZE

  • 28.08.2015
    zadowolenie wynika z jakości wykonywanych przeglądów okresowych jak również innych drobnych napraw.
  • 24.08.2015
    Zostałam obsłużona w uzgodnionym wcześniej terminie.... sprawnie i myślę że rzetelnie . Daje mi to pewność bezpiecznej jazdy moim samochodem .
  • 24.07.2015
    bo jestem w pełni zadowolona JKK Katowice to najlepszy dealer
  • 24.07.2015
    serwis spełnił oczekiwania dotyczące usługi
  • 14.07.2015
    Jak dotychczas nie miałem żadnych złych doświadczeń z moim dealerem, oraz problemów z samochodem.
  • 10.07.2015
    Nie mam żadnych uzasadnionych uwag jestem zadowolony z usług i wiem że delikatnie przekręcając kluczyk lekko w prawo silnik uspokoi moje obawy o awaryjność. Honda to jest HONDA i bezawaryjność .
  • 09.07.2015
    Zawsze jestem obsługiwany przez Pana Łukasz Słabonia, który jest osobą kompetentną jeżeli chodzi o obsługę klienta. Również jego wiedza z dziedziny mechaniki samochodowej pozwala na wyjaśnienie problemów związanych z autem nawet podczas rozmowy telefonicznej.
  • 07.07.2015
    Sympatyczna, fachowa obsługa
  • 06.07.2015
    brak zastrzeżeń z mojej strony odnośnie obsługi i kompetencji personelu jak również wykonanych czynności .
  • 30.06.2015
    Nie ma się do czego doczepić.Wszystko przebiegło na wysokim poziomie.Miałem już kilka samochodów innych marek,więc mam porównanie działania innych ASO,jak i stacji niezależnych.Bywało różnie.
  • 30.06.2015
    Zawsze można coś poprawić
  • 25.06.2015
    JKK MOTO jest firmą zorientowaną na klienta, świadczone usługi i kompetencja pracowników są zawsze na wysokim poziomie, Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników w czas prywatny swoich klientów (zostałem zawiziony do pracy oraz przywieziony po odbiór samochodu).
  • 09.06.2015
    miła i fachowa obsługa, jasno informuje co będzie robione, jaki będzie koszt, elastycznie dostosowuje się do potrzeb klienta
  • 09.06.2015
    personel obsługa uprzejmy,profesjonalny ładny salon
  • 09.06.2015
    Wszystkie sprawy były omówione przed oddaniem samochodu do serwisu - nie było na końcu niespodzianek finansowych jak niespodziewany brak jakiejkolwiek częśći.
  • 08.06.2015
    nie mam żadnych zastrzeżeń , profesjonalność w każdym calu .
  • 01.06.2015
    jestem zadowolona zarówno z marki jak i z serwisu. Nie mam żadnych uwag ani do obsługi/serwisu, ani jakości, ani użytkowania samochodu.
  • 01.06.2015
    Ponieważ serwis zaspokaja w pełni moje oczekiwania i wymagania w zakresie wszelkich usług związanych z serwisowaniem samochodu, poza cenami części zamiennych.
  • 29.05.2015
    Jakośc samochodu i obsługa serwisowa są na wysokim poziomie.
  • 28.05.2015
    Bo tam kupiłam swoją wcześniejszą Hondę i byłam zadowolona z zakupu i serwisowania.

Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main