Opinie

NAJNOWSZE

  • 26.11.2015
    Ze względu że to już jest moja 4 Honda mam przydzielony program VIP i naprawdę Dealer dba o swojego klienta.
  • 25.11.2015
    Bardzo dobra jakość obsługi jak i samej marki Honda, niska bezawaryjność auta pod warunkiem stałych serwisów, sprawnie i na czas.
  • 25.11.2015
    Ponieważ wszystko jest na właściwym miejscu - za wyjątkiem kosztów.
  • 16.11.2015
    Miły kulturalny Pan Dariusz z punktu obsługi klienta i Pani.
  • 10.11.2015
    Od momentu zakupu samochodu tj. w 2012 roku w JKK Moto w Katowicach cały czas korzystamy z obsługi serwisowej. Jak do tej pory jesteśmy w pełni zadowoleni.
  • 05.11.2015
    Dlatego, że pracuje na to zespół profesjonalistów.
  • 05.11.2015
    Uzasadnienie jak odpowiedzi na pytania.
  • 04.11.2015
    JUŻ MAM NA UWADZE NOWY MODEL TEJ MARKI
  • 12.10.2015
    jestem bardzo zadowolony z serwisu , obsługa zawsze pomoże , doradzi, podpowie jak prawidłowo uzytkowac samochód.
  • 09.10.2015
    Otrzymałem odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, usługa została wykonana szybko i sprawnie. Przed wizytą w serwisie wsparcie w doborze odpowiedniego elementu otrzymałem od sprzedawcy z działu części.
  • 01.10.2015
    Miła i kompetentna kadra, możliwość ubezpieczenia samochodu na miejscu, możliwość płatności kartami, dobra kawa w poczekalni
  • 01.10.2015
    Wykonano to co chciałem w dogodnym dla mnie terminie
  • 30.09.2015
    dlatego iż moja ocena jest zgodna ze stanem faktyczny
  • 30.09.2015
    Szczególne podziekowania dla Pana Dariusza z obsługi klienta oraz kierownika Pana Łukasza , za profesionalne podejście do tematu .
  • 23.09.2015
    Najwyższą ocenę daję niezwykle rzadko
  • 17.09.2015
    Wykonywane usługi są żetelne
  • 11.09.2015
    Serwis JKK w Katowicach potrafi usunąć wszelkie objawy nieprawidłowego działania np. stuki, jednocześnie nie generuje problemów. Nie ma słów "nie da się" lub całkowitego braku podjęcia naprawy zgłoszonej usterki. Poza tym czynności serwisowe są wykonywane z dbałością o własność klienta.
  • 10.09.2015
    Serwis bardzo przyjazny klientowi, profesjonalna obsluga, bardzo dobra lokalizacja, ogólnie serwis wzbudza duże zaufanie.
  • 08.09.2015
    Szybka trafna diagnoza naprawa na miejscu.
  • 01.09.2015
    jakość usług, obsługa serwisowa,

Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main