Nasz serwis a koronawirus - co musisz wiedzieć? | Honda JKK MOTO

dodano: 18.03.2020

Dostajemy wiele zapytań od Was dotyczących pracy serwisu. W trosce o zdrowie Wasze oraz naszego Zespołu wprowadziliśmy niecodzienne zasady pracy:
- skróciliśmy czas przyjęcia do serwisu, większość formalności załatwiamy zdalnie (mail lub telefon);
- auta Klientów są ozonowane przed i po usłudze serwisowej;

- pracujemy w rękawiczkach i maseczkach ochronnych;

- standardowo foliujemy fotel kierowcy, kierownicę i drążek zmiany biegów;
- poczekalnia została zamknięta.

 

Wprowadziliśmy wszystkie środki bezpieczeństwa rekomendowane przez WHO i GIS:
- nasi Pracownicy zaopatrzeni są w rękawiczki jednorazowe;
- zachowujemy bezpieczną odległość min. 1,5 - 2m;

- pracujemy w maseczkach i rękawiczkach;
- regularnie dezynfekujemy wszystkie powierzchnie;
- przed wejściem do naszej firmy, wszystkich prosimy o dezynfekcję rąk środkami, które znajdują się przy drzwiach.

 

Odpowiemy na wszystkie pytania, zachęcamy do kontaktu:
tel: 32 351 30 00 wew. 2
mail: serwis@honda.jkk.com.pl


Jesteśmy do Waszej dyspozycji od pn.- pt. 8:00 - 17:00 i sobota 8:00 - 14:30.
Wszystkim życzymy zdrowia i dbajcie o siebie!